Guitar Hero

Imorgon förmiddag blir det förresten sova av om man säger.. Han får sovmorgon på söndag. Gud så härligt det ska bli att få sovmorgon, som jag behöver det ständigt ;D Fast vad är det mot det jag har å andra sidan :)

Tänkte sitta vid datorn och slappa ikväll men det blev inte riktigt så. Jag satsar på att bli mästare på Guitar Hero istället och jag och min kära sambo (höll på att skriva make.. huh?) har umgåtts iväll faktiskt utan datorer. Ja, förutom nu då. Men en liten blick in hit och till mailen kan väl inte vara helt fel såhär innan sängtime?

Imorgon efter min enorma sovmorgon med mina grå kissemissar så ska jag förutom att skriva jobbansök titta bland mina bilder. Har både uppdrag åt mig själv och åt en söt, fast det blir väl då lite åt mig själv med för det ska bli kul att se gamla bilder minsann! Så räkna med lite historik här med.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback