Heldag på stan



Jennie har fått nya kompisar idag. Hon älskar ju djur och oj vad hon tjattrade och var glad med ankorna =) Vi stannade vid dem på vägen hem till Alexandra förut efter min och Jennies shoppingrunda på stan. Hon har varit så go och glad hela dagen och snällt, som vanligt, suttit i vagnen och pratat med mig och andra, och sjungit till musiken i affärerna. Vi räknade ut att  vi kunde köpa lite nya kläder till Nenne Bus så nu är jag glad som fått shoppat loss lite =)
Det blev även lite till mig, bl.a. ett par linnen, leggings, väska och turkost nagellack - måste ju matcha tunikan jag köpte!
Hejade på Malin och pratade en stund samt stötte på Cicci som skulle på konsert med sin karl. I övrigt åkte jag visst in fel dag för folk hade inte tid med mig. Men det gör inget, för vi har haft en kanonbra dag ändå.

Hos Alexandra var det livat med massa besök inklusive två hundar. Den ena sprang fram till Jennie direkt innan vi knappt kommit innanför dörren och Jennie som aldrig varit i närkontakt med hundsingar förut började med att ge henne en PUSS. Sedan var hon skitglad hela tiden för hon busade och kelade med hundarna. Mycket roligt =) Hoppas de är där snart igen =) Ja, inte bara för hundarna alltså, de andra gillar jag med ;)

Marcus hämtade oss och så drog vi till Citygross för en rejäl storhandling. Kassörskan trodde att hon "nog skulle vinna på vårt kvitto" i personalens kvittotävling ;) Med andra ord - det var ett skitlångt kvitto. Så nu behöver vi inte handla på länge. Inte för att jag tycker det är jobbigt (tvärtom! hihi) men det kostar ju inte små öron direkt.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback