Home again...

                       


Alexandra Carlsson känner sig påhoppad angående en garderobsblomma som hon ska ha haft ihjäl enligt rykten och Camilla Hesse har sett den mest perfekta räven någonsin. Själv har jag precis kommit hem efter två timmars äventyr i Blacka city. Här händer det grejer!

Okej, jag fick inte ta några prover hos läkaren idag för det var för sent? Så jag skulle komma tillbaka. Då tar jag det på måndag för då är Marcus pappa ;D Han ska vara pappa då istället för imorgon för han behövde använda sina muskler och sin hjärna på sitt jobb istället för hemma tyckte han och bossen. Okej då, tänkte jag.

Förövrigt hos läkaren... Nja, jag vet inte vem man ska vända sig till för att de verkligen ska vilja lösa ens big problems. Han tyckte inte att saker och ting hängde ihop. Så mina slutsatser är väl då att jag har flera problem. Yes! :D Den där sjuka frusenheten om nätterna hänger inte ihop med struma, så han valde bort att tro på det. Fine, bara de hittar vad det är för nu vill jag verkligen må bra!

Nu ska jag ta hand om pluttan och ha det så bra. Ha de bra ni med!
Och till Theodor (antar att han läser min blogg?) säger jag krya på dig älskade sötis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Carlsson

Klart han gör.. fast han har lite svårt att kommentera själv:P!

Nu verkar han faktiskt må bättre.. det var mkt gnäll på förmiddagen men efter promenix med sin pappa så blev han lite piggare o jag med:D.

Önskar så att vi kunnat komma idag!

Puss saknar dig

2009-03-05 @ 20:34:53
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi kommer gärna om det passar med dagis ska börja inskolningen på måndag tror jag! men jag hör av mig så fort jag vet. skulle vara jätte kul att träffa er! kramar

2009-03-05 @ 21:12:09
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback