Långpromenad

För första gången på väldigt länge var det otroooligt nog skönt ute i mitt tycke. Hade bara tänkt att ta en halvtimmes promenad ute och gå och titta på hästarna uppe i stallet. Det gjorde vi också, men efter det gick jag en rask promenad i en timma till med Nenne Bus i vagnen som småpratade och sjöng lite. Det var rätt trevligt detta, kanske ska jag göra om det någongång! ;p En besvikelse dock att jag inte stötte på Kalle B ute på stan i Skärblacka, där vi också gick.

När vi kom hem och lillan bytt blöja, kläder och fått välling så ville hon sova. Hon kommer nog sova ett bra tag skulle jag tro då jag inte förstår hur hon lyckades hålla sig vaken ute så trött som hon var. Iallafall, då kände jag att jag var värd lite fika så en dammsugare och en energidryck verkar väl lite lagom sött sådär? Det blev det och nu snart ska jag ta ett varv med den riktiga dammsugaren.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumma Kalle B som håller sig gömd!!

2009-03-12 @ 21:31:04
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback