Shoppingdag på hög nivå!

Mjölkpaketet är photoshoppat live till svartvitt men obs.. jag lämnar inte ut instruktionsfoldern!

Nu, efter mat och sedan chips & saft i soffan framför film med älskling Marcus och vännen Mattias, så är det dags för sängen. Och då menar jag krypa-ner-bland-täcken-kuddar-och-katter-med-min-nyköpta-Mama-tidning. Ska ta mig ett järn först som det kallas, en järntablett dvs. Den första, och jag ser inte fram emot resten - bara mot att bli pigg!

Apropå tabletter så sket jag helt i att ta lactrace förut innan räksmörgåsen som Britt bjöd på. Tänkte att jag skulle göra mitt årliga test och se om jag klarar av laktosen (laktos i skagenröran och smöret!). Ett par timmar senare tänkte jag att det här gick ju bra. Sedan glömde jag bort det hela. Ända tills jag inte alls kunde begripa varför jag mådde så illa och hade ont i magen. Minnet är bra men kort. Mjölkmage.nu.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Berätta hur du fick mjölkpaketet svartvitt!!! :P

2009-03-21 @ 07:11:21
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: M

Det finns ju på maxi mjölk som är svart o vitt som ser exakt likadant ut som på bilden

2009-03-21 @ 09:14:34
Postat av: Cessili

som en del i mars 28 grejen många som är med på det i år, tänka sig det var det inte för ett par år sen. ha det bra och hoppas du piggar på dig nu när solen kommer. kram kram

2009-03-21 @ 12:15:49
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback