Sol och redan avklätt!

Hemkommen från promenad och det verkade även göra susen av den här frustrerande dagen. Nu har lillan äntligen kunnat somna och fått i sig lite flaska (hon har varken sovit eller ätit på hela dagen). Hon tyckte, liksom jag, att det var skönt ute tror jag. Mycket att titta på och solen gjorde iallafall mig påmind om att det faktiskt snart är vår/sommar. Det luktade sommar ute till och med, glad =)

Förutom allt fint som finns att se nu när våren nästan är kommen så såg vi t.ex, i ett stort "hål" i marken där de vägarbetar, en nedslängd cykel. Undrar hur personen som slängde i den tänkte där? Jaja, jag har i och för sig hört om folk som placerar sängar på motorvägen och klär in statyer i toalettpapper så helt konstigt är det ju inte. Kanske helt normalt, vad vet jag.

En upptäckt till som jag inte tyckte om... Barn som redan fått av sig både jacka, mössa och vantar. De sprang runt i alldeles för tunna tröjor för fakta är ju ändå att snön precis nyss har försvunnit. Var är föräldrarna?

Efter att ha dammsugit, torkat golven, dammat, tagit hand om en liten som inte mår bra och gått på promenad är jag verkligen välförtjänt av en vila. Och snart, om några timmar kommer Anna.. tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback