Sova, sova, sova

Tre gånger har jag sovit idag, det är helt sjukt. Ja, jag sover om nätterna med och sover hårt. Undrar vad som är fel! För tröttheten och utmattningen av sömnbristen m.m. jag fick i början när jag fick barn borde ha gått över nu tycker man. Tycker bara att det blir värre. Ett tag orkade jag ju iallafall göra lite saker. Nu orkar jag inget och säger "gärna" nej bara för att få sova. Men imorgon ska jag till läkaren iallafall, hoppas bara att de hittar något fel som går att rätta till snarast för såhär orkar jag inte ha det mer! Det här är verkligen inte JAG.

Så idag då.. som sagt sömn x 3, tvätt, matlagning och försöka orka dagen så normalt som möjligt. Mattias kom förbi med tidningen med farmors annons i som jag skulle få, mest snällt. Han stannade kvar och åt med oss och såg en Beck med den obligatoriska supergrannen. Maten blev jättegod, pasta-korvsås och skruvar.
Sedan tog jag ett välbehövligt varmt bad och nu ska jag sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback