Stugan.. :)

Hejsan!
Thina vill att jag ska skriva lite i hennes blogg nu när dom är i stugan.....
Vilket ansvar hon ger mig ,jag som är jätte dålig på att uppdatera min egen blogg.
Men hon uppdaterade ju min i 2 veckor när jag var i Thailand.....

Ja som sagt ,Thina, Marcus, Jennie, Max och Minus är i en stuga som ligger någonstans utanför Linköping.
När dom kom till stugan så eldade dom så dom fick varmt och skönt.
Thina tog det lite lugnt i sängen och Nenne stod och dansade.
Thina blev lite ledsen, hon märkte att det var någon som hade tagit cd spelaren.
Dom som alltid brukar ta med sig cd-skivor..... :(
Städat har hon gjort, men det är ju inget ovanligt. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback