Absolut mys

En lugn och skön mysmorgon har vi haft nu efter att Jennie sovit hela natten jättebra och inte vaknade förrän kl 08.30 ca.
Först frukost och lillan lekte en stund medan jag pratade med min mor i telefon. Sedan har vi haft tända ljus och lyssnat på Jennies nya cd som hon fick igår av oss. Vi har sjungit lite och dansat lite, och nu sitter snuttan och läser i sina böcker. När Jen vill sova förmiddag har jag tänkt göra mig iordning. Ja, inte sova alltså. Ska verkligen tvinga mig själv ett tag och se om det blir någon skillnad efter ett tag på mitt mående med tröttheten.

Fina låtar på Jennies cd. Bland annat en av hennes pappas favoritlåtar "Du får inte stoppa köttbullar i näsan Marcus!". Och så har vi ju förstås Världens bästa Carlsson! ;p



Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu blev jag ju sugen på köttbullar!

2009-03-06 @ 12:54:46
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Carlsson

åhh sitter ni o sjunger om mig:D?

puss på er

2009-03-06 @ 16:10:28
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback