Bente och Tilde - besök idag

Inatt har jag sovit bra, förutom de vanliga konstiga eller otäcka drömmarna som förföljer mig. Men verkligen relativt bra natt ändå. Måste ha legat knas eller nåt för har så ont i en punkt i ryggen, men jag ska tigga lite massage ikväll av Boyfriend. I övrigt känner jag mig rätt ok idag. Glädje och hopp finns åter i min dag, tjohoo!

Jennie gav mig, tro det eller ej, sovmorgon imorse! Hon vaknade inte förrän kl 8,30 (vaknade vid 05 imorse också dock, för ny blöja och flaska) så det kändes jätteskönt. Någon timme efter det ringde Bente och undrade om de kunde komma en stund. Det tyckte jag var skoj, så jag studsade in i duschen och så kom de sedan. Roligt att se dem och tänk vad de växer våra småtjejer.. det var ju inte längsen de var pluttisar! Jen var inte på så bra humör idag tyvärr, hon var jättetrött. Hade behövt sova lite sen förmiddag. Men så kan det ju vara lite då och då.

Bente körde hit idag! För första gången. Hon tog nämligen nyss sitt efterlängtade körkort. Gud, så kul! Duktig =)


Titta, så små de var här Tilde och Jennie!


 

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj tänk om jag skulle ha kunnat vara där!

Jag skulle behöva träffa er nu!

Älskar dig!

2009-03-24 @ 08:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback