Våffeldag och lite besök


Vet inte hur det gick till knappt, och även om det tog lång tid så lyckades jag få ihop maten jag och mormor skulle äta idag när hon kom på besök. Fyllda paprikor, det blev jättegott och vi åt medan Jennie faktiskt sov en liten stund då när hon somnat av utmattning. Det var trevligt att mormor kom på besök. Synd bara att dagen blev som den blev, men så kan det ju vara tyvärr.

Sedan fikade vi lite och jag var ju uppe med tuppen (läs: med Jennie) jättetidigt imorse så jag bakade en kolakaka då. Inte ofta jag har bakat, dammsugit och tvättat två maskiner innan kl 8,30 på morgonen. Tack och lov!


Kom ju på nu ikväll att det är den där våffeldagen idag så då blev det ju våfflor förstås. Mattias hämtade Marcus vid jobbet och så åkte de hem hit så de fick lite i magen. Jennie tyckte också att det var gottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback