Återträff - 10 år sedan nian!

Nu är jag lite uppiffad inför kvällen.. Ikväll är det nämligen party! Inte vilket som helst heller. Jag och brudarna ska nämligen på återträff från högstadiet. Känns lite sjukt egentligen men inget jag vill missa ändå faktiskt.

Cicci kommer strax hit så vi ska hälla i oss nåt gott innan vi drar vidare till Cammi (svägerskan) där även Sara från klassen är då. Sedan efter nån drink eller så bär det iväg till Otten där skolträffen är anordnad. Spännande ;) Eller nåt!

Hoppas man träffar lite andra också sen när det öppnar för allmänheten! Så komsi komsi! :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas du hade kul! :-)

2009-05-10 @ 11:19:44
Postat av: Hella

hur var det*?!?! jag hoppas på bilder! :D

2009-05-10 @ 15:07:33
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback