Hon håller med mamma...

...om att delfinerna är bland det allra bästa. Så vackra djur det där och jag har ju som känt alltid älskat delfiner. När jag var liten skulle jag bli delfinskötare när-jag-blir-stor. Har väl lagt det på hyllan nu dock men oj vad de är underbara. Skulle mer än gärna ha en delfinvän i badkaret. Men det är nog inte det bästa för djuret.
Efter incheck på Vildmarkshotellet bar det upp för Killerbacken och vi startade där med att frukostfika och titta på delfinerna. Senare under dagen såg vi även Delfinshowen förstås och det var nog Jennies höjdpunkt på hela helgen tror jag. Hon satt i trappen (gången) bredvid och dansade till musiken, klappade händerna, pekade och sa hej till delfinerna.
Susanne, Isa och lilla sötisen Leon satt mitt emot oss och såg showen samtidigt. Vi träffades i "Klapphagen" haha. Otroligt att man kan hitta någon man känner på det stället med så mycket människor. Och de var inte de enda vi träffade på. På söndagen stötte vi på Anders med familj vid utgången =) Kul att se dem också!







I'll be back, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback