Morning!

Gårdagen bestod verkligen av sömn. Skönt, men efter nattens kalasande där innan så betydde inte den sömnen att jag inte var grinigt trött igårkväll, ändå. Sov hur bra som helst inatt, och gick upp med Jennie imorse. Marcus är pappa idag istället för i fredags men jag tar morgonen så får han sussa lite, han behöver ju med få lite sovmorgon.

Vi var ute en sväng i lekparken med Cicci och barnen igår. Jennie lekte med ett barns cykel och vurpade över den så hon slog sig rejält i ansiktet stackars liten. På väg till affären sen såg vi att hon fått värsta fläskläppen! Idag har den gått ner.
Lånade ett par filmer av Cicci och Markuu och slappade i soffan med en av dem + tacos. Kanske blir det den andra idag? Efter en hel dags städning, tillsammans, och efter vi gjort pizza.

Jen kör fram och tillbaka i hallen med sin vagn, det tycker hon är roligt. Ja, iallafall ända tills hon fastnar när hon kört in i väggen för då blir hon vansinnig. Och den som känner den bruden vet vad jag talar om. Själv vill jag bara sova, trött trött trött. Med all rätt tycker jag när man gått upp strax efter kl 07. För mig är inte det hälsosamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback