Om jag kunde drömma.

Migrän förut idag, men efter jag fick lite sömn i samma veva som det var som värst så gick det faktiskt över och det ska jag säga var skönt! Efter Marcus kommit hem fick jag även en hel del gjort. Har packat inför nu när vi åker till Milla o Victor (torsdag-söndag) och rensat bland Jennies kläder bland annat. Har en del jag ska sälja så ikväll har jag även fotat kläderna för att lägga ut dem på tradera imorgon. Lite plock i lägenheten har det med blivit för imorgon ska det minsann städas! Underbart ju att komma hem till ett rent och städat hem sedan. Är lite sen nu ikväll, tiden rusade på alldeles för fort och jag har lite kvar att göra nu innan läggdags. Det var inte längesen Jen somnade heller så det är mest därför. Ska torka ur hennes klädskåp under skötbordet för att lägga in alla kläderna som nu ligger ivägen PÅ skötbordet... Sen blir det att läsa några sidor i min älskade bok!

Har fått årets läslust nu och blivit smittad av en viss besatthet av Twilight. Älskade filmen och det är just den boken (Om jag kunde drömma) jag läser nu, ska förstås fortsätta med resten av böckerna sedan så jag längtar verkligen till att få veta fortsättningen =D



Kommentarer
Postat av: freyda

det blir bara bättre o bättre :) krama

2009-05-20 @ 10:00:57
Postat av: Christina

Åh, njut! De är underbara!!! :-D

2009-05-20 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback