Så sugen!

Tänk vad man ser fram emot löningsdagen! Och så SCHPRAAAK-pang-bom --->> borta!
Vi har haft vår betala-räkningarna-kväll ikväll förstår ni ;) Inte superkul. Dessutom är jag så vansinnigt jättesugen på allt möjligt bara för att jag inte får! Sitter och tänker på choklad, mjukglass, smörgåsar med olika pålägg, varm oboy, grillad kyckling... Ja, listan blir lång om jag fortsätter! Ska gå och lägga mig nu och det blir nog skönt för är så hemskt trött och hmm.. sugen. Lite bok i sängen blir det innan drömmarna kommer.

När jag är sugen på att småäta så brukar det räcka med att gå och glo i kylskåpet. I vanliga fall. Sen kan jag gå därifrån och klara mig ett tag till - utan att ha tagit något att äta alltså. I nuläget står det en skål med några jordgubbar i som ska bli till en eftermiddags-smoothie imorgon och de lockar mig rejält! Men icke icke.

Godernatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback