Skönt med regn!

Tror det är dags att förbereda kaffe snart... Fick ett vöckert mess på msn:

"hördöö.. koka lite kaffe då.. jag blev nått sjukt sugen på thinizblandat kaffe"

Så förutom min och Annas tjejkväll (hur nu det går med pojkar in the house?) så kommer Mattias förbi på lite kaffe. Självklart ska jag blanda det helt själv!

Övrigt den här dagen så är det allra viktigaste att tala om att Milla överlevde tandläkarbesöket, så stolt så! Var stolt redan då hon bokat en tid till det! Sådant händer typ inte.
Annars så har vi varit utan vatten hela dagen fram tills nu och det har känts som en grym evighet. Fick låta bli att spola på toaletten flera gånger och så har jag städat vardagsrummet med lillans våtservetter =D Fett rent nu! ;)

Vi har inte kommit ut alls idag, lite chockartat för iallafall mitt huvud tror jag... Regnat som sjutton och så jäkla mörkt och dystert ute. Tur att vi var ute så länge igår jag och Jennie!
Måste säga att det är ändå skönt att det regnat så mycket nu. För då blir det lindrigare med all pollen.. Speciellt för Marcus skull tänker jag på.


Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

ha det gott!

2009-05-06 @ 13:12:30
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback