Smarrig tårta!

Igår innan kvällens trevligheter så var vi och hade trevligt hemma hos Pernilla och Macke, eftersom P fyllde 27 år. Det bjöds på smarrig tårta och ni kan se här hur god den var! Jennie, som numera får smaka sötsaker vid kalas, tyckte också att den var jättegod - hon som ryst av tårta förut för att hon tyckt att det varit äckligt. 

















Jag var uppe tidigt med Jennie imorse och vi höll igång hela förmiddagen med tills hon då ville sova. Jag lade mig också då och sov i 3 timmar! Kändes som att hela dagen försvann i ett svep, men å andra sidan var det skönt och behövligt.
Hoppade upp ur sängen, åt mat, dammsög, bakade, duschade och fikade. Mattias fick chocken när jag öppnade dörren - SOM jag såg ut! Han kom innan duschen om jag säger.. Håret var det mest roliga tror jag.
Nu är Marcus iväg till Linköping för att byta till jobbilen och fixa lite inför Sthlmsjobbet imorgon, Jen sover och jag gör inte ett skit! Ska nog läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback