Solrosfrön osånt ;D

Idag var min lunch mycket annorlunda kan jag tala om! Fast bra. Visst att jag antagligen äter lite för lite nu i fyra dagar med den här dieten, men jag får i mig rätt saker. Och framförallt får jag i mig något även till lunch! Jag har ju varit så dålig på att äta lunch under en väldigt lång tid nu. Det är bara under kickstarten som jag anser att det är lite för lite mat, så jag lägger till frukt på det. Frukt är alltid bra! =)

Min lunch idag bestod av 3 dl-mått fyllda med körsbärstomater, 100 g stekt (olja) kycklingfilé, 20 g riven ost och förstås vitalt vatten. Samt då 1,5 banan.. Det var faktiskt gott. Och något som var jättemums var frukosten (som nu också blivit viktig att äta ;)). Den bestod av v-vatten, 2,5 dl lättmjölk med 2,5 dl cornflakes i samt 1 dl osötat äppelmos och 1 dl solrosfrön. Jättegott!

Här är länken till vad den här dieten handlar om för er som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback