Akut till tandläkaren..



För att börja med en godsak så slänger jag in en sötisbild på skruttan innan jag fortsätter... ;D Och kan säga att jag vill ha hennes svartvita mjukisbyxor i min storlek. Tänk att mysa omkring i sådana hemma!

Ok, nu fortsätter jag. Jag är livrädd! Inte för det precis bokade tandläkarbesöket i sig utan för fortsättningen. Vad händer sen? Eftersom jag för några dagar sedan upptäckte att en visdomstand som är på väg upp kan vara det som orsakar halsontet jag har.. så fick jag en jättesnabb tid hos tandläkaren nu. Har ont i munnen, okej. Har ont i halsen, i samband med att svullnaden från den-visa-tanden kan vara en infektion kan halsontet vara inte-okej enligt de duktiga. Shit, tandläkarrädsla.. jag? Okej då. Tänk på mig imorgon kl 07,45 och håll en tumme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback