Min teckningsbok

Godmorgon gott folk! Vad händer idag?

Här ser jag solen lysa så det lutar mot en kaffe på balkongen i värmen jag hoppas ska infinna sig snarast. Det blev inget städ igår, men idag så ska jag förhoppningsvis komma någon vart... efter en eventuell liten nap och så en promenad med Jennie.

Pollenallergin är ett faktum och jag känner mig bara mer och mer trött igen, mest troligt därför. Är det något jag hatar så är det att vara såhär sjukligt trött! Men jag "vet" iallafall varför och att det går över. Hoppas det inte varar hela sommaren!

Jennie har ritat med kritor nu på morgonen, för första gången. Visst var kritorna intressanta, speciellt att smaka på - inte direkt att rita med kan man säga. Hon målade några streck på första sidan i sin teckningsbok och jag skrev datum. Kommer nog bli kul för henne när hon blir större att vi sparat teckningar sådär.


Boken var en julklapp -08 från Jennies mormor.

Kommentarer
Postat av: freyda

:)! kul att du också älskade twilight filmen. den är ju så otroligt vacker. vill bara se den om o om igen! ska fixa alla böcker sen på engelska med när jag får råd :) kramar!

2009-05-13 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback