Ännu en sen kväll...


                                             

Ja, såhär såg nattningen ut ikväll. Det absolut enda som tillslut fungerade var i soffan med mig bredvid. Tv (VBÅ-avsnitt) på låg volym för min del när hon inte ville mysa i min famn längre. Hon har nyligen somnat och jag ska nu strax bära in henne till sin säng. Tror bestämt att vår lilla tös har en period av separationsångest. Det får väl bli lite hipp som happ, bara hon känner att vi alltid finns hos henne. Har haft den perioden förut så jag vet att den kommer att sina ut sen.

Har inte haft någon ork eller tid till att sitta vid datorn så i bloggen har det blivit få-ordigt senaste dagarna. Och därför blir det mest lite update om läget också. Men hoppas jag kommer igång snart igen, det är ju så roligt att skriva om allt möjligt!

Jennie mår bättre men det verkar finnas hur mycket snor som helst ;) Och med mig är det knappast bättre ang den saken... Men ingen feber för någon av oss idag så vi är nog redan på bättringsvägen verkar det som. SOM man gillar när sånt här går undan! :) Men ja, jag tar i trä.

Nu blir det natti-natti, ungefär 2-3 h efter Marcus gick o lade sig. Så är det med ett barn som inte behöver så mycket sömn! ;)

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback