Innan man hinner blinka!

Här hemma är det väldigt tröttigt idag från min sida och jag har inte heller skött sömnen särskilt bra senaste tiden. Inte prioriterat den helt enkelt trots att jag borde så en del av det är mitt eget fel. Jag råkade somna i soffan förut en superkortkort stund. Och vaknade av att Jennie sa att hon skulle "klippa". Upp for jag i raketfart och såg att saxen låg på skrivbordet. Fy så jobbigt det kändes att jag glömt den framme, men allt gick ju som tur var bra! Man får inte göra misstag med barn, då kan det hända något innan man hinner blinka!

Vi har myst i soffan och lekt o busat på Jennies rum så hon är nöjd och glad. Hon har fått för sig att säga att "Nenne ä kall" och "Nenne fyser" några tusen gånger varje dag. Bara för att vi ska sätta på och ta av tröjan inom loppet av två minuter ungefär :) Kan tyvärr inte förklara vad som hon tycker är kul med det. Tofflorna (hennes fina och mjuka Bobuxar) ska också på emellanåt men ja av lika fort de också. Hon är inte alls förtjust i att ha inneskor på sig, helst vill hon gå barfota hela tiden. Barfota förstår jag dock, det är skönt när man kan vara det och halkar gör man ju inte heller så det är bra!

Ska äta lite lunch nu och sedan sussa en liten stund innan jag tar ett rejält tag i dagen och hemmet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina tofflor

2009-11-17 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback