Bolt och snorförkyld!

Minus klor behöver klippas, och jag hade glömt det. Så efter vår härliga lekstund nyss så har jag rivsår (av misstag) över handen. Dumma jag som inte klippt klossingarna, Minus borde ta sig i pälsen och skälla på mig!

                                                          
                                                           Denna bild är tagen för 6 år sedan.

Jag blev rejält sjuk inatt med supertäppt näsa, feber och hostat hela natten i stort sett. Så M var också trött idag tyvärr. Så ingen rolig natt alls, och jag sov hela förmiddagen i hopp om att må bättre av det. Det gjorde jag också, lite iallafall men det ger en ju hopp om att det ska gå över fort. Vi får väl se hur det blir. Fasar inför morgondagen då man ska klara av vara som vanligt - mammi. För idag har jag haft M till båda rollerna om vi säger så...

Det blir inte till Kvinnokliniken imorgon som planerat. Måste ringa och avboka och få en ny tid, blä blä blä. Ville så göra det jag behöver göra så jag slipper det nångång men nu har man ju fått den fantastiskt roliga tiden i månaden så att det inte går att göra det där cellprovet jag skulle ta samtidigt. Hoppas jag får en ny tid om inte alltför lång tid. De verkar inte ha överdrivet med lediga tider...

Har lagat god pastasås idag och med Tagliatelle till. Såg filmen "Bolt" med ikväll som är en animerad familjefilm, mycket söt film måste jag säga :) Klumpig.


Kommentarer
Postat av: Erika

ja okej, jag tycker arlas laktosfria mellanmjölk smakar precis som vanlig och även flera av skånemejeriernas produkter, bland annat yoghurten är riktigt god samt mildas smör så det går riktigt bra att vara utan mjölkprodukter, men jag saknar gräddglass dock =)

2009-11-02 @ 18:49:30
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback