Our days...

Först och främst måste jag återigen säga att jag vet inte vilka ni är som skriver sms (utan namn) just nu till min mobil, eller ringer. För jag har inga av mina nummer inlagda i den tillfälliga skitmobilen. Jag hoppas på att snart få tillbaka min mobil som lämnades in på "akuten" för ett tag sedan och nu antagligen är på operation hos doktorn :)
Nu saknar jag den massor! Så "naken" man kan känna sig utan telefon då!

Sedan tänkte jag köra en snabb summering av de senaste dagarna, då mina inlägg uteblivit...
Vi har haft ett par ärenden i Linköping fredag och lördag så vi har även sovit kvar där och umgåtts med farmor och farfar. Och jag fick härligt vin under fredagkvällen, gud så gott! hihi och lite sällskapsspel blev det med.
Idag har vi varit i Norrköping hela dagen och firat mormor som fyllde år fredagen den trettonde - vår turdag. Vi blev, som en tradition numera, bjudna på plankstek på Bacchus. Vår favvorestaurang med ett flertal historier bakom våra besök där genom tiderna. Bland annat så förlovade vi oss där, jag och Marcus.
Åkte efter den goda maten hem till mormor och fikade och pratade lite. Jennie var jätteduktig både där och innan på restaurangen och hon åt av en fiskplanka och fick ett jättesött set kanna och glas med juice som hon förstås tyckte var skojskoj!

                              Bilder från Linköping:
                                 
                                 

                              Bilder från Norrköping:
                                 
                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback