Lite av julen... 1

Jag tjuvstartade för ett litet tag sedan med julen här hemma. Allt för att hinna klart till första advent i år, vilket jag nog aldrig gjort förut. Visst är det lite kvar ännu och speciellt adventsstaken till kökssbordet som det ska fixas mossa till. Det kommer bli mysigt i jul, Jennie förstår mera nu så det blir intressant! :)

Tänkte att jag skulle visa stjärnan vi har i köksfönstret som är första gången vi använder. Det är en gåva ett år från en vän. Den är superenkel, men ändå speciell just för att den är genomskinlig och olika i uddarna. Fick ingen bra bild på den, det var lite svårt.


Kommentarer
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

mysigt med lite förjul, kollade upp på ett ungefär vart ni kommer bo..vad är det för nr? 1 feb?vi bör granne med corren, bakom Åhlens..Ja har hört att Wasa dagiset ska vara jättebra faktiskt, hoppas Jennie kommer att trivas..Milo går på Nygatan..Synd att de inte kommer gå på samma.Kram!

2009-11-24 @ 19:49:29
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

mysigt med lite förjul, kollade upp på ett ungefär vart ni kommer bo..vad är det för nr? 1 feb?vi bör granne med corren, bakom Åhlens..Ja har hört att Wasa dagiset ska vara jättebra faktiskt, hoppas Jennie kommer att trivas..Milo går på Nygatan..Synd att de inte kommer gå på samma.Kram!

2009-11-24 @ 19:50:43
Postat av: marica

Jag satte upp alla stjärnor nu helgen som var, till söndagen ska det bakas :)

2009-11-25 @ 20:55:13
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback