En smak av jul och vänner.

Man kan verkligen förundras över människor. Ibland undrar jag om det hade varit bättre att bli någonting annat, men inte lär jag blir något annat än Thiniz ändå ;) Oftast trivs jag rätt bra som det, men ibland går det inte alls.

Jag har verkligen iallafall tur på flera sätt. För det första min söta lilla flicka som förgyller varje dag i vårt liv :), jag klarar mig upp och återigen får jag klara mig upp. Som många andra tyvärr. Det är bara att fortsätta. Vi löser saker och går mot bättre tider. Den som slutar kämpa har helt klart misslyckats stort. Därbland finns inte jag. Och för det andra, det räcker så nu. Men blev glad av en sak ikväll...

Milla och Bente kom impulsivt ikväll för att försöka göra mig lite gladare, och de lyckades! De hade handlat en massa frukt och nötter till en god fruktsallad med vaniljsås, och även saftglögg! Kände en härlig smak av julen och av de som bryr sig. Gulle er.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser jätte SMARRIGT ut..Bra med sådana vänner, de växer inte på träd.

2009-11-26 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback