Om min kära vän...

Jaha då var kvällens Idol klart då, ja förutom avslutet med utröstningen alltså. Och jag fortsätter bara med att säga.. me love Bagge :D Teven är fortfarande på med Cirkus Möller och nyss var det en snutt med parodi på "Mammas pojkar" till exempel. Mycket roande! Det där ska jag se mer av.

Jag tänkte nu, äntligen, slänga ut ett inlägg om min värdelösa (?) mobil, ja nu är det iallafall andra gången på SNART 2 år som den är helt väck. Det är jobbigt eftersom det numera faktiskt är någon sorts "trygghet" att ha en mobil på sig, och jag använder den som klocka och alarm också. Jag vet att alla inte vet detta än och även att folk undrat varför jag inte svarar ibland när det ringer (det hörs men syns inte ibland o går inte att svara alltså - frustrerande) och varför jag får sms sent eller inte svarar på sms emellanåt. Så nu vet ni! Den fungerar någorlunda ibland och ibland inte alls. Jag väljer helt enkelt inte att vara en störande person ;) Men jag ska lämna in den igen nu innan garantin, på två år, går ut i början av januari. Jag hoppas att den kan hålla sig länge sedan efter det. Dels för att jag egentligen älskar den - bara den fungerar förstås! Och dels för att jag inte vill eller kan köpa någon ny på länge. Men ja som sagt, önskar att kunna ha kvar den. Min lilla vän :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback