Ett julklappstips!

Min lilla älskling är så hemskt ledsen när jag tar ner overallen och hon inser att vi ska gå till dagis... Jag kämpar för att inte visa det, men oj vad jag vill låta henne vara hemma. Hon har till och med börjat förklara att hon inte vill gå till dagis. "Inte och-ett-barns-namn", "Inte om" osånt... Vad alla mammor och pappor ska vara lyckliga vars barn tycker om att gå till dagis! Eller åtminstone att de inte är ledsna. Då skulle jag vara väldigt glad.

En gammal vän tipsar nu om julklappar på sin blogg och nu när jag satt och tittade runt lite på nätet så kände jag att jag bara måste tipsa om en klapp till barn, till barn över 4 år står det att det är från (jag skulle ha köpt det till Jennie om hon var något år äldre än hon är). Skulle vilja spela det spelet själv haha (behöver väl inte säga att jag gillar att leka oså ibland?).

Supersött och pedagogiskt med flera färger och fingerfärdighetsträning, kanon!

Balansspel Delfin:

"Delfinen vill balansera sina ringar på magen och du måste hjälpa till. De olikfärgade ringarna placeras i tur på delfinens mage utan att delfinen förlorar balansen och välter. Även ringarna måste ligga kvar."
 
159 kr och hittas på Busigt.se


Kommentarer
Postat av: Marina B

Alice har denna, och hon älskar den.. Hon har blivit otroligt duktig med den, fick den när hon fyllde. Kramar

2009-11-25 @ 09:53:03
Postat av: Erika

ja vi har de där pumparna "daz" från apoteket som finns på sjukhus. doften lägger sig dock, men när man precis tagit luktar den väldigt starkt

2009-11-25 @ 15:47:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

"DAX" ska det stå ;)

2009-11-25 @ 15:47:46
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: marica

vet du varför hon inte trivs?

min son som är sju har hållt på så till och från i flera år, börja på dagis o håller i sig än nu går han i 1:an.. jag vet inte vad man ska göra åt det... jätte frustrerande, man vill ju sitt barns bästa <3

kram

2009-11-25 @ 20:53:50
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback