Fars dag 091108

Min egen pappa har jag inte fått tag i än men vi har ju en fantastisk pappa här hemma att fira denna fars dag, liksom förra året. Så det blev frukost på sängen för oss som jag och Jen ordnade imorse innan jag sen gick o lade mig igen eftersom jag är sjukis. Vi hade även hjälpts åt att måla en riktigt konstnärlig tavla åt vår kära pappa Marcus. Riktigt avundsjuka blir ni väl på kärleks-kaviar-mackorna va? :)

                                      

                                      


Kommentarer
Postat av: Bodil

Vilken superfin tavla ni knåpat ihop! Verkligen!!

2009-11-08 @ 18:21:16
URL: http://enmynta.se
Postat av: Mamma

ja denna tavla blir man glad av så det var nog uppskattat.och härliga mackor därtill

2009-11-11 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback