I mitt nästa liv...

Godmorgon!

Idag är man självklart bamsetrött efter en natt utan mycket sömn alls. Men det löser sig med dagen... Har busat lite med en av mina två små grå, min bebis-Minus. Han är piggare än jag. Tänk att katter kan vara hur trötta som helst men bli hur pigga som helst inom en halv sekund, helt otroligt! I mitt nästa liv ska jag bli katt!

Jag minns en gång på gymnasiet då vi alla i klassen fick i uppgift att säga vad de andra var för djur om vi låtsades att de var ett djur istället. Tror att vi pratade om personligheter och utséenden eller något i den stilen.

Jag själv fick rätt många svar som KATT om man säger... ;) Och den klassen är inte de enda jag hört det ifrån. Haha, jag undrar var jag gör för tokigt? Kissar är lite tokiga. Men bland de mest fantastiska djuren som finns. Så jag borde väl vara rätt fantastisk!? ;p

För er som inte VET, kan ni gissa hur gammal/ung den här kissen är?

                              
                              


Kommentarer
Postat av: mamma

kan det vara 9 år......söt

2009-11-19 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback