Ingen kontakt...

Nej, så är det när Jennie ser på tv. Man får ingen kontakt med henne, hon är helt inne i filmen. Hon har nu tröttnat på herr P (Pingu) och det är nu Pippi Långstrump som gäller - hela tiden.

Dagen har varit tröttig, vet inte varför jag sover så dåligt numera. Mycket i huvudet antagligen. Får snart ta och släppa ut lite :) Nenne satt och lekte med lego när jag kom och hämtade henne idag. Hon har kommit igång lite på dagis nu och det är så roligt att se. Hon verkar tycka att de är roligt också emellanåt och pratar mycket här hemma om både barn och nu även personalen. Dock fortfarande hemskt att lämna henne på morgonen...

Ska fortsätta städa nu. Kör ett rum i taget och gör julfint. Då blir man mer sugen att fortsätta med nästa o nästa rum tycker jag. Tiden går fort, snart är det första advent. Tänkte mig vara färdig då det här året så att man kan njuta av glöggen och lussebullarna på ett annat sätt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad roligt att Jennie gör framsteg på dagis..! Hoppas det fortsätter så och släpper helt snart... :-)

2009-11-19 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback