Inte lätt när det är svårt...

Kan inte sova, säkert är det på grund av alla miljoner tankar som far runt som blixtrar i huvudet på mig.
Så mycket att tänka på, ta in i sig, lösa och ordna för att allt ska bli till det bästa för oss alla. Det bästa som går nu under omständigheterna vi hamnat i. Men vi försöker se allt detta positivt och är därför på väg iallafall och vi har hittat en lösning som vi tror kommer bli bra i några år framöver.
Så angående mitt inlägg förut idag om beskedet vi skulle få så var det positivt. Mycket glädjande för oss. Mer än så kan jag inte tala om här riktigt ännu (men jag ska).
Allt ska hur som helst ordna sig, och det bästa med livet är att vi har varandra! Men stöd och förståelse av andra behövs ändå när ens viktiga planer och drömmar i livet går i kras. Allt blir bra och vi får det toppen framöver, det tror vi på. Men många har långa vägar att vandra innan bara.

Vår största plan och dröm har vi lyckats med och det är det viktigaste i livet. Hon är det. Hon här under, det lilla bustrollet som provar mammas mössa! =)


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken CHARMIG BUSUNGE.

2009-11-18 @ 08:14:43
Postat av: Milla

Oj vad hon såg stor ut på den bilden!



Puss och kram

2009-11-18 @ 13:28:43
Postat av: Christina

Åh nu blev jag ju jättenyfiken juh?! Men bra att det var ett positivt besked iaf... =)

2009-11-18 @ 18:45:42
Postat av: Anna

Nyfiknast =))



Sjukt skön tjej i mössan =)) Sötnöt!!

2009-11-18 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback