Jag och pappagrisen...

Det var precis som vanligt idag fast att Marcus varit hemma i några dagar och Jennie velat vara varenda sekund med honom :) Hon har varit en riktig liten pappagris och följt varje steg han tagit, och roligast av allt är ju när just pappa busar med Kotte - han gör det ju SÅ perfekt hihi :) Men det går visst att göra annat än att leka och busa också (ibland!) som synes på bilderna. Bara hon fick hjälpa till att diska så var det frid och fröjd!

                          

Här hemma idag går det som sagt bra trots att jag idag har ensam hand om den tillfälliga pappagrisen. Jag mår bättre och Jennie har varit på gott humör. Mitt huvud är knas idag igen men inte fullt så som dagarna varit innan nu. Så jag går mot friskare tider, helt klart.

Har försökt få Jen att somna för en middagslur ett bra tag nu, så drog faktiskt ur telejacket förut för att hon inte skulle vakna direkt om hon somnat och för att jag tänkte lägga mig och nappa en liten stund jag med. Vi vill inte att hon ska ta vilan för sent för då påverkar det kvällen/natten jättemycket. Och på dagis sover de ju vid 12-tiden redan! Ändå har hon inte somnat förrän precis nyss idag, trots att hon varit trött i några timmar. I senaste laget men känns ännu rätt ok.

Får se hur jag gör nu. Har en del att fixa med först och främst i vilket fall. Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken duktig hjälpreda ni har. hon verkar stortrivas..

2009-11-11 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback