Liten och oskyldig...

Samma visa idag som igår att Jennie vaknade jättetidigt imorse, trots att hon inte somnat förrän efter midnatt, och inte kunde somna om. Hämtade in henne till vårt sovrum och hon somnade efter en flaska. Min klocka ringde vid kl 07:40 så jag gick upp och började göra mig iordning lite. Stod och tänkte på att jag måste väcka Jen strax och så helt plötsligt hör jag nån snacka en meter ifrån mig! Hoppade till för jag blev så skraj så barnet mitt lär väl ha undrat en del vad det var frågan om. Inte visste jag att hon var så bra på att skrämmas! Hon hade vaknat och gått upp, och när hon hittade mig i badrummet så sa hon "Nenne ä vaken" (skulle uttrycka det som vrålhögt men det var det väl inte egentligen). Tjoho vad snopen jag blev! Att ingen har lärt henne att man inte ska skrämmas sådär, man vet ju inte vad som kan hända!

Kaffe och jobbsök är det som gäller nu.


                                           Här såg hon iallafall någorlunda liten och oskyldig ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, där fick du...vakna ur dina drömmar..skojar bara..vilken fantastisk tjej ni har..att kunna så mycket redan.

2009-11-12 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback