Low.

Det känns verkligen inget vidare idag. Hur depp som helst, till och med tungt att gå och att andas. Det är allt på allt kan man säga, adderat med en stor jäkla besvikelse. Det sistnämnda är för att jag visst inte får vara med på en första(?) släktträff snart eftersom dessa (släkten) bestämt sig för att äta ett dyrt julbord på Löfstad Slott medan vi sitter här hemma och inte har ngra pengar. Jag undrar då om det verkligen är så stor sak att träffa familjen? Eller om det mest är maten som lockar. Ja vem vet, men jag är så himla ledsen över att vi inte kunde göra något där alla har möjlighet att vara med. Äta hemma hos någon och att alla hjälps åt? Nu vet jag riktigt bra hur det är att  känna sig utanför...

Två saker med släkten är iallafall roliga saker. Kusin Sara blev glad att vi snart kommer bo grannar så jag hoppas vi kan ses emellanåt då, det där är en tjej jag tycker mycket om. Och syssling Lena födde en liten flicka igår. Måste vara grymt skoj för storebror Benjamin! :) Har inte hört något mer än just kön, vikt o längd än. Pratade med Lena för några dagar sedan och det var på dagen hon fått det beräknat till. Nyfiken på mer! :)

Apropå överraskningar genom brevlådan fick jag också ett vykort från min mor häromdagen. Ett fint höstkort! Tack lilla söta mammi <3


Kommentarer
Postat av: marica

Fint kort! Härligt med en gullig mamma, det har jag oxå <3

2009-11-25 @ 20:55:48
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Christina

Åh gumman, jag vet hur ont sådan besvikelse gör... =( Tråkigt att de inte prioriterar att så många som möjligt ska kunna vara med istället... kram

2009-11-25 @ 21:59:58
Postat av: mamma

är det släktträff ska väl alla vara med, trodde jag.synd

2009-11-26 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback