Mama håller mig sällskap

Legat i sängen och läst i min senaste Mama nu ikväll, med Jennie bredvid som haft en uppesittarkväll nu igen.
Ska avsluta kvällen med ett kort inlägg, mailkoll och en kopp honungsvatten för min onda hals.

Var till affären förut under sena eftermiddagen. I sakta mak gick vi till Ica för att jag skulle få lite frisk luft som kunde påskynda mitt tillfrisknande. Och det var förstås ljuvligt! Dock slutade väl värktabletten lindra strax innan vi kom hem, ja för den fungerade faktiskt litegrann iallafall sen (tålamod Thiniz, tålamod!), så jag började må sämre, och nu ÄNNU sämre. Men jag tror ändå att jag snart kommer bli frisk så jag försöker se fram emot det istället för att lida varenda sekund av värken och allt. Om ett par dagar kanske jag är vanliga jag igen, vem vet!
Att vara sjuk är ju liksom aldrig kul.

Men visst jag får ju lov att säga att det är ännu mindre roligt när man blir tvungen att ställa in ett flertal saker denna nya vecka som är på intåg. Nya tag nästa vecka då! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

krya på dej, gumman..älskar dej

2009-11-09 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback