Namnnappar!

För er med små barn vill jag rekommendera butiken Namnnappen på nätet. Eller egentligen just den grejen med att ha namn på nappen till sitt/sina barn. Och speciellt då de börjar på förskolan eller annat där många andra nappbarn befinner sig. För att minska risk för infektioner, när napparna förväxlas, är det en vettig anledning!

Jag skrev namn på en av Jennies nappar men det försvann visst efter ett litet tag så personalen frågade en dag om det var hennes napp. Då kom jag på det nu när jag känner mig rätt tvungen att ordna ett par nya nappar snart till lilla fröken som använder dessa nattetid och vid vilan på dagis. Hennes nappar har funnits väldigt länge nu och har egentligen gjort sitt, de bör alltså bytas ut som ju nappar bör med jämna mellanrum.

Butiken jag nämnde har nu rabatt 15% med koden namnnapp09 som du skriver in i steg 2 efter att ha valt vilka nappar du vill beställa. Bra bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback