Obesvarade sms!

Jag börjar bli frisk, tror jag, och det känns fantastiskt! Imorgon är det bara jag, Jennie och kissarna igen och jag undrar lite hur det ska gå då hon varit enormt pappig de senaste dagarna. Marcus tror att hon tar mig för given och tar vara på den tiden han hemma, som om hon är lite rädd att han ska sticka till jobbet. Hon har stenkoll på honom haha! Tyvärr får jag inte hjälpa henne med något ens, det är inte bara pussar jag får sakna i dessa tider ;)

Maten idag, kycklingsoppa med potatis, morötter och lök i blev jättegod. Till det hade vi vitlöksbröd, vilket ju förstås är supergott alltid :) Efter maten började vi fixa lite här hemma. I lugnt tempo i och med att jag bara blivit bättre än, men det känns som man vill göra allt med en gång nu när man väl har fått tillbaka lite kraft och glädje! Sovrummet är superduperrent och jag har planterat om ett flertal växter ikväll med.

Jag själv är också riktigt fräsch efter mitt härliga bad där jag allt skrubbade bort varenda liten svinbacill från kroppen! I 1,5 vecka var jag dålig, varav den sista tiden värst. Sen plötsligt poff så kände jag mig mycket bättre! Hur toppenbra som helst! Synd bara att jag aldrig kan VETA om det var svininfluensan helt och hållet, känner mig rätt så säker på det men vet vet jag förstås inte. Så sprutan kommer att tas ändå.

Jag har fått ett par sms som jag inte vet vilka det är ifrån. Det är p.g.a. att min mobil är inlämnad hos mobildoktorn och är inlagd för operation skulle jag tro för än har de inte ringt och sagt att jag kan hämta den. Har satt i mitt kort i en annan mobil men där är inte mina nummer inlagda och jag kan inte värst många nummer i huvudet, tyvärr. Det är så himla mycket annat som försöker få plats där ;) Dessutom har jag ingen lust att förvränga min hjärna genom att lära den ett nytt skrivsätt som det är på den här mobilen (behöver jag säga att jag är inte-så-förtjust-i-denna-telefon-?. Så jag svarar när min älskade telefon är hemkommen till min famn igen, okej! :) Stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback