På språng i mina pumps...

Såhär kan det se ut om dagarna här hemma... Provar mammas pumps och ibland även högklackat, tänk att hon är så duktig att gå i sådana skor redan. Och bra smak har hon också! Stolt! ;)

                              

Blev mycket sent innan jag gick och lade mig igår, med känslor som var upp och ner hela dagen.. och som mest kvällstid förstås, så som det ju är. Idag känns det bättre, bryr mig inte lika mycket längre.. blir kall åt saker efter en stund. Skönt att tjejerna tittade in igår, kunde tänka på lyckligare saker då :)

Jag ska städa och återgå till jobbsöket snart, Nenno är på dagis. Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: mamma

Rött, härligt....snart jultider. i sammanhanget passade ju gosdjuret fr Finland..passar tröjan. Lycka till med jobbsök!

2009-11-26 @ 12:27:08
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

Repslagaregatan 10

2009-11-26 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback