Quinny Zapp - 09

Vaknade imorse med världens halsont så att jag knappt kunde prata eller svälja, sjukt ont. Det gick sen över lite under dagen tack och lov. Blev att ligga hela förmiddagen eftersom jag kände mig så dålig. Sedan har jag ägnat ett flertal timmar åt att rensa i skrivbordslådorna och det behövdes hur mycket som helst! Har även fått ner tre pärmar med tråkiga papper till en pärm, vilket innebär att jag har gått igenom ungefär en miljon papper idag också. Känns toppen att detta är fixat nu äntligen, och även känns det bra att ha gjort något trots hängigheten.

Jag kan säga att jag är glad idag eftersom vi har köpt en ny vagn! Jag älskar vår Teutonia Spirit S3 MEN den ska nu säljas då vi ville ha en ännu enklare och smidigare vagn som inte tar så mycket plats. En sulky. Jennie har blivit så stor och går mycket nu och behöver inte liggläge i vagnen eftersom hon aldrig vill ligga ner. Kändes som ett bra, om än lite sorgligt, val vi nu gjort då vi tvättat vagnen och ska fota och lägga ut den på Blocket.
Det ska bli skönt att få in de pengarna också. Och särskilt som att vi nu lagt ut till den nya vagnen.

Vår nya vagn är sulkyn Quinny Zapp i färgen Strawberry. Jag tycker den är jättefin, snygg och praktisk. Den får till och med plats i en tillhörande väska och man kan till och med ha den som handbagage på flyget. Så enkelt!
Vi köpte den från Sthlm så Erik var väldigt snäll och hjälpte oss att hämta den där, tack!

Såhär ser den ut, fast vi har en liten varukorg under vagnen också. Jennie tyckte mycket om vagnen faktiskt, även om det inte syns när hon nyvaken provar den första gången (bild nedan).

                                


Kommentarer
Postat av: Gunila

Snygg sulky!

2009-11-07 @ 21:48:48
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja det är klart att Jennie tycker om den där! :)

2009-11-08 @ 01:46:35
Postat av: mamma

fin vagn o Jennie kommer nog att stortrivas..

2009-11-08 @ 09:57:47
Postat av: Hella

Hörrö snäckan! Blev det något Tupperware party någon gång... Jag har en arbetskamrat som oxå skulle vilja komma om hon får följa med :D

Du får höra av dig om du ska ha snart!



Snygg vagn! :D

2009-11-08 @ 13:13:05
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback