Smått som styr och är på G.

För en liten stund sedan hade jag massor att säga om Idolgänget. Nu är allt lite suddigt när det gäller det eftersom jag pratat i telefonen ett tag med min extremt höggravida syssling Lena. Men jag kan iallafall säga att Tove och Calle fortfarande är mina favoriter, samt att jag är rätt "glad" över att Reza åkte ut ikväll. Jag har absolut tyckt hela tiden att hon har en jättefin röst och att hon kan ganska mycket av vad jag tycker att en artist bör kunna. Men jag gillade aldrig henne som person. Hennes (påhittade "coola") attityd jag ogillar var dock rätt nedtonad ikväll, bra. Tove och Calle var bättre än de flesta gånger måste jag säga och jag hoppas på dem i finalen.

Jo, så var min dotter vaken jääättelänge, till ca kl 24. Detta innebär att man kommer att tänka på, igen, att nu måste vi ta tag i detta. Det är inte hon som ska bestämma när hon ska sova. Men att hon inte gör det innebär några timmars hemskt jobbigt kämpande. MEN det är nödvändigt, vi vet, för så som det är nu ska det verkligen inte vara. Mycket mer hårda än så är vi egentligen så. Det är för hennes bästa. Så imorgon, ett nytt ännu mer sömnlöst liv väntar oss ;) Tack Gud, det ska bli vackert! :p

Måste bara säga att jag fick ett väldigt välkommet brev i min brevlåda igår. Brev och brev... Men det var en biocheck (!) och ett litet chokladhjärta. Av Magnus. Jag blev jätteglad. Så nu kommer vi kunna se New Moon snart! Stod och log länge länge och stort! När jag såg vad det var... Vilken surprise! :)! Underbart underbart underbart. Ja ni fattar? :)

Och så för att återgå till min syssling Lena. Sitt andra barn (har Benjamin 6 år - love! - sedan tidigare) skulle hon ha fött igår enligt det beräknade datumet, så när som helst nu då! Tjock och tung, men hon kan både sova utan att kissa varje timma och hon tar sig upp ur sängen själv trots foglossning, så :) Men hoppas ändå att hon får föda ut den lill* snart! För i slutet är det nog inte kul även om man har det bra kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback