Som en gammal!

Tillstånd: lika dålig som igår. Tvingade mig in i duschen och iväg till sjukhuset för att inte behöva skjuta upp ytterligare en tid hos barnmorskan. Så nu är mina ärenden där klara och det känns skönt. Det var relativt lindrigt så ingen fara på taket heller! Skönt var det också att åka bil in, annars hade jag verkligen inte fixat detta idag. Marcus är alltså hemma idag för han med blivit lite dålig och måste dessutom hjälpa till med snuttan.

Jag kom förresten på att fråga om bm kunde kolla järnvärdet också så jag slipper gå till vårdcentralen för det. Det gick ju bra att göra så, och nog var lågt men ändå på det "normala". Man bör ha mellan 120 och 150 och mitt låg på 124 så jag skulle behöva ha lite högre för att må bra. Dock tror jag nu att det är något annat som gör mig så trött och hängig jämt. Ska testa en till sak, annars måste jag få hjälp. Man vill verkligen inte känna sig som om man blivit gammal när man bara är 26 år!

Helkonstig har jag varit idag. Gjort fel hela dagen och inte hängt med alls. Jag sa till Marcus att det känns som att någon liten gubbe borrat sig in i mitt huvud och tagit bort en del livskunskap. Virrig och allt känns lite dimmigt.
Ska gå och lägga mig nu när jag druckit honungsvatten.
Marcus är och hämtar Jen på dagis. Det hade förresten gått som en av "mina något mer lindriga lämningsdagar" imorse. Så det är ingen skillnad om det är jag eller han som lämnar henne.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du kanske skulle ta å kolla upp sköldkörteln? Det är rätt vanligt att man har problem med den. Och man blir mycket trött när den inte fungerar..man kan känna sig deppig, frusen (vilket du är jämt)...jag tycker du borde kolla upp det. Det är ju värt å prova!

Många kramar till dig vännen <3 <3 <3

2009-11-10 @ 20:21:25
URL: http://linaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback