Vill ni också simma?

Här är mina vänner Milla och Bente. Jag undrar om ni kan gissa vad dem har för sig? ;P Nej, jag tänkte väl det! De simmar ser ni väl! Åh, det ser väl ALLA!?

Jennie ville en dag helt plötsligt att vi alla skulle simma! Trodde hon lärt sig det på dagis, med tanke på att hon kommer hem med lite "nya rörelser" som jag antar att hon lärt sig när de har såndär "Mini-Röris" som det kallas. Jag o Nenno brukar ju ha lite skoj för oss och bland det finns det då tid för en hel del gymnastik/dans och hon kommer på en massa själv ibland som jag tror att hon fått en del ifrån dagis. Det är jättekul att se! :)

Men ja själva simningen var inte ifrån förskolan utan det har hon lärt sig hos farmor och farfar! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

måste vara riktigt roligt med torrsim.

2009-12-02 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback