Bullar!

En lass med bullar blev det idag med då! Och bröd, rågflingebullar. Så imorgon blir det en god frukost! Nybakat bröd och kaffe - det kommer bli mysigt. Hoppas Jennie kommer gilla det brödet. Hon gillade iallafall bullarna ;) Vi fikade här med Britt o Johnny när de kom med vår tös som sovit hos dem inatt.

Nu ska jag se på Pippi Långstrump i sängen med Jennie och gosa ett tag innan läggdags!

                                            
                                            

                                            


Kommentarer
Postat av: Hella

WOW!!! jag har ALDRIG bakat bullar!

(ska man skämmas eller?) Vilken liten hemmafru du är! :D

2009-10-11 @ 20:39:37
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: kent

Du är super Thiniz vilka bakverk.

Skickade en fråga till dig på fejjan angående bilden du tog på under demon i lösdags. är det ok om jag använder den som profilbild på fb.

2009-10-11 @ 21:36:53
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad mysigt gumman :) Och det ser galet gott ut!Vad är det för vit kräm på bullarna?:) Jag älskar dig! Hoppas ni får en god natts sömn :) Pussa min lilla Jen !!

2009-10-12 @ 00:09:59
Postat av: mamma

vilka härliga smarriga bullar. så fina blir aldrig mina.men de är väl bakade med mycket kärlek i.

2009-10-12 @ 13:03:06
Postat av: Anna

Åh, vad fint skrivet :)

2009-10-12 @ 15:11:56
Postat av: Milla

Jag undrar var Millas bullar är?

Vi hörs ikväll!



Pusspuss

2009-10-12 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback