Mattemat..

Vi bjöd in oss själva (hihi) till Mattias idag på Mattiasblandad smaskig mat som vi älskar! Han är hemskt duktig på att laga god mat och göra fint för ögat med. Idag blev det klyftpotatis, fläskfilé i grönpepparsås och sallad. Och till det både förrätt och efterrätt. Trerättersmiddag var väl inte riktigt vad vi hade räknat med när vi dök upp haha, blev jätteglad, och jättemätt! Film, Wallander - Hämnden, blev det också. Tack för en superkväll.

Nu är vi hemma och har varit det en stund. Jag sitter här och ska strax träna en halvtimma. Blev lite sent med det idag men det gör inte mig något som är kvällsmänniska. Marcus grejar i köket och Jen ser på.. ja gissa!

Jag provade att spela Mario Cart på Nintendo DS hos Mattias. Det var verkligen inte helt lätt med mitt barn klättrandes på mig haha, fast annars var det rätt kul. Jennie hade det förresten jätteskoj hos Matte, som ju är en stor favorit i hennes söta värld. Hon lekte på bra och roade sig glatt på egen (mest) hand. 

                                            
                                            
                                            
                                            
                                            


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken svår gåta, att knäcka...ja, vad är det som lockar lilla Jennie...får fundera ett tag o se om jag kan komma på det. hm

2009-10-19 @ 11:31:07
Postat av: mamma

vilken svår gåta att knäcka, vad kan det vara som lockar lilla Jennie, får fundera ett tag o se om jag kan klura ut det, hm, det var inte det lättaste...

2009-10-19 @ 11:37:14
Postat av: mamma

det blev knasigt när jag skrev...först..men så är det att sätta en gammal tant på moderniteter.

2009-10-19 @ 11:42:18
Postat av: mamma

vad smarrigt, att få frossa i så mycket gott!

2009-10-19 @ 11:59:07
Postat av: Mattias

P i n g u !!!!!!!

2009-10-20 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback