Choklad i hela ansiktet!

Lite spadag har jag haft och det var skönt, om än lite stressigt. Stress o spa är väl svårt för er att få ihop kanske, men jag har erfarenhet!

Skulle göra en ansiktsmask och den enda jag hade hemma var en chokladmask med kakao och sheasmör i. Choklad! Jag är glad att jag var ensam när jag gjorde den för det var svårt nog ändå att inte äta upp den!

Ena handens naglar är fixade och lite pedikyr blev det med. Jag håller just nu på med att designa min troll-outfit inför morgondagens Halloweenfirande!

En sak är säker... Jag har aldrig, i hela mitt 26-åriga liv, varit såhär brun förut! Och det tog inga timmar på stranden eller bländande minuter i solariumet. Visst blev jag snygg!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback