En värmande bukett

Samhain-firande har det inte blivit mycket av men jag och Anna hade en mysig heldag tillsammans igår så lite firande kan man väl säga. Allt blir dock inte som man tänkt sig jämt som alla vet så någon utgång som troll blev det inte. Men outfiten är redo för nästa år om man säger!

Känner mig sådär och sliten idag, och är antagligen på väg att bli sjuk. Nenne är sjuk, jätteförkyld och hög feber. Marcus var och handlade nyss för vi ska äta lite goda baguetter. Hem kom han med en bukett blommor till mig, gissa om jag blev lycklig! :)

Nu mys i soffan med mina hjärtan <3




Kommentarer
Postat av: gissa vem

vilken snäll o omtänksam sambo

2009-11-02 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback