Vaccination nr 4



Inatt fick vi SOVA! Fantastiskt skönt! Sen efter frukost kutade vi iväg till bvc för 1,5-årsbesöket med utvecklingsamtal samt spruta (sista tills hon är 5 år!) mot mässling, påssjuka och röda hund. Det gick väl okej. Jen trodde att jag skulle lämna henne där som på förskolan så det var en del gråt. Och även vid sprutan men hon var jätteduktig ändå, tror faktiskt inte själva sprutan var "det jobbiga" för henne.
Nu är vi hemma igen. Jennie ser på Pingu eftersom hon älskar det! Jag har skrivit i lite i hennes "Min barndom-bok" och ska väl sätta på lite kaffe strax.

En fin dag idag, om än lite blåsigt, med solsken! Vi hade inte jackor på oss idag när vi var ute utan bara tröjor. Lite kyligt men ändå, det har ju senaste tiden varit vinterkallt nästan.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jag är helt övertygad om att Pingu kommer från helvetet!

ursch och fy... tur det finns annat man kan titta på :D

2009-10-08 @ 09:05:26
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha

2009-10-08 @ 09:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback