Gott om godis!

Svenskarna är tydligen världsbäst på att äta godis hörde jag precis! Ca 17 kg godis varje år.. per person i Sverige. Enligt lilla aktuellt. Har teven på så hörde det precis. Galet mycket tycker jag! Själv äter jag ju bara några godisbitar varje år och då kring jul och påsk, så det är ju inte så konstigt att jag tycker det där låter som mängder! :) Jag äter det inte för att jag helt enkelt inte tycker om det. Det låter mysigt med de som unnar sig en "godispåse" till filmkvällar och sånt men nej tack inget för mig. Dock äter jag choklad ibland och efter graviditeten började jag ju även tycka om fikabröd, så sådana godsaker slinker ju ner i min mage då och då.

Nu äter jag t.ex. CHOKLAD! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

jädra va gott de se ut men man får passa sig

2009-10-29 @ 18:23:14
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Zandra

åh! Jag som kämpar varje dag att inte äta godis! Jag har börjat att bara äta det en dag i veckan.. och det är riktigt svårt kan jag lova !!!

2009-10-29 @ 19:59:25
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback